söndag 24 februari 2008

Tråkig delfinal

Jag hade tänkt skriva ett utförligt inlägg om melodifestivalen. Men jag tror att jag kom fram till att alla bidrag bara var fruktansvärt tråkiga och att BWO nog var minst tråkigt. Frida såg ut att leda barnprogram á la sommarmorgon 1993 och låten var ungefär lika rolig. Eskobar var en enda stor besvikelse. Det var dom jag hade satt mitt hopp till, så lät dom så där. Sångaren kunde inte ens sjunga, det lät som om han var en halv tornart fel hela tiden. Patrik Isaksson lät som Patrik Isaksson brukar låta. Kvällen i ära såg han dessutom ut som Adam Sandler i "Little Nicky". Nej, det var en tråkig delfinal, mycket tråkig.

2 kommentarer:

Nina sa...

haha, samma här! Orkar inte heller göra nåt schlager-inlägg från lördagen. Men många man tittade med i helgen var rörande överens om att flera av bidragen lika gärna hade kunnat vara på en Absolute Kidz-skiva eller liknande.

Kidzfestivalen..!

Minna sa...

Haha ja! Jag fick ett sms från en vän som sa "Har inte lilla melodifestivalen redan varit?" :D